HUMOR; Aku Pingin Dadi Banser


Satu kesempatan saat aku ngopi-ngopi kongko santai dengan temanku sebaya, Da’un pengilan akrabnya, membahas masa depan, dan perjodohan yang tak kunjung terealisasi, ditengah obrolan kami berdua, Da’un temanku ini mengutarakan sebuah pemikiran yang membuatku terkejut, saat dia utarakan keinginannya untuk menjadi anggota Banser NU yakni barisan ansor serba guna, “aku pingin dadi Banser kui mergo aku pingin ngabdi nang poro Ulama’ Lan negoro Indonesia ora lia-liane”, super sekali, gumamku dalam hati. Setelah cerita kesana kemari akhirnya dia bertanya sunggug-sungguh denganku,
Da’un   : wes mas, temenan iki, dadikno aku Banser, prie carane aku iso melu dadi Banser ?
Aku    : gampang tah, wulan ngesok ono PKD karo Diklatsar nang Buaran, sampyn melu kui bae, ngisi formulir nang aku, biso !
Da’un  : sampyn ki uduk wong NU ternyata !!
Aku     : lha kenopo ?
Da’un : lha wong aku ki pak melu dadi Banser NU, sampyn malah pak dadike aku PKD karo Diklatsar, organisasi opo kui ?!!! pak mbluboske koncone dewe sampyn ki.!!!! (dengan nada meninggi)
Aku    : PKD kui.................... (belum selesai aku ngomong)
Da’un : wes aku tak muleh bae, Angel karo sampyan ki.!!!!!!
.
#/???@####@!@3
.
Oleh. admin Ansor Simbangwetan

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "HUMOR; Aku Pingin Dadi Banser"

Post a Comment